klantenservice

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1: Artikel(en) in winkelwagentje leggen

  • Zoek het artikel dat u wilt bestellen.
  • Klik op ‘Selecteer opties’.
  • Op de product pagina klikt u op ‘Toevoegen aan winkelwagen’
  • Klik op het winkelwagen icoon rechts boven aan de pagina. Wilt u verder winkelen? Geen probleem. Het artikel blijft in uw winkelwagentje liggen.
  • Log in op uw account of, als u er nog geen heeft maak een account.

Stap 2: Bestelling controleren

  • Geef aan waar wij de bestelling moeten bezorgen. Het bezorgadres staat standaard na het invullen van uw account. Als u dit wilt kunt u een alternatief bezorgadres ingeven.
  • Controleer of de bestelling klopt met wat u heeft geselecteerd.

Is alles naar wens? Klik dan op ‘Door naar afrekenen’. Stap 3: Betalen en afronden

  • Controleer uw gegevens en klik bij akkoord naar doorgaan.
  • Kies hoe u wilt betalen. U kunt betalen met iDEAL of Creditcard.
  • Klik op ‘Bestelling plaatsen’ om uw bestelling af te ronden.
  • U ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw bestelling.

Ik heb niet de juiste artikelen ontvangen

Indien u niet de juiste bestelling heeft ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer: (+31) (0)71 889 4110

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja u kunt uw bestelling annuleren, neem zo snel mogelijk contact met ons op om uw bestelling te annuleren.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd ?

Wij kunnen uw bestelling annuleren, dit met verschillende redenen. Via uw account kunt u zien waarom een bestelling is geannuleerd. Heeft u geen account ? Neem dan contact met ons op.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer wij uw annuleren hebben verwerkt sturen wij uw aankoopbedrag binnen 3 dagen retour

Kan ik mijn bestelling retour zenden ?

Ja dit kan, binnen 14 dagen na uw bestelling kunt u deze retour zenden. De kosten voor retour zending zijn voor uzelf.  U kunt uw product(en) binnen 14 dagen retour zenden middels ons retourformulier, deze kunt u aanvragen door ons te bellen of te emailen.

Kan ik mijn retourzending annuleren ?

Indien u reeds uw product(en) retour gezonden heeft neem dan contact met ons op. Wij sturen uw retourzending dan terug. De verzendkosten zijn dan voor uzelf.

Ik heb mijn artikel retour gezonden, wanneer krijg ik mijn geld terug ?

Wanneer wij uw retourzending hebben verwerkt sturen wij uw aankoopbedrag binnen 3 dagen terug.

Met welke methoden kan ik betalen ?

Via onze webshop kunt u betalen met Ideal of Creditcard.

Ik heb betaald maar het bedrag is niet afgeschreven

Normaal duurt het tussen 1-3 werkdagen voordat het bedrag van uw rekening is afgeschreven. Indien het na dit termijn nog steeds niet is afgeschreven neem dan contact met ons op.

Mijn artikel is beschadigd aangekomen

Indien uw aangekomen artikel beschadigd is neem dan ontact op met onze klantenservice op telnr: (+31) (0)71 889 4110  Wij helpen u graag verder.

Mijn product is stuk gegaan

Is uw product stuk gegaan binnen 30 dagen na uw bestelling ?  Dan kunt u deze naar ons retour zenden. Wij zullen dan contact met u opnemen. Is uw product  na 30 dagen stuk gegaan ? Neem dan telefonisch contact met ons op, wij bespreken uw mogelijkheden

Hoe maak ik een account aan ?

Een account maken is heel eenvoudig.

  • Klik rechtsboven aan de pagina op inloggen.
  • Rechts op de pagina vult u uw gewenste gebruikersnaam en  uw email adres is
  • Klik op registreer
  • U krijgt een email met uw gebruikersnaam en wachtwoord toegestuurd.

Veiligheid en Phising

Phishing is een vorm van fraude. Criminelen misleiden u met valse e-mails. U denkt bijvoorbeeld dat u via een link in een e-mail inlogt, maar u laat uw inloggegevens achter op een nagemaakte kopie van een website. De oplichters beschikken zo over uw persoonlijke gegevens. Daarmee proberen zij vervolgens op uw naam artikelen te bestellen die u moet betalen maar die zij ergens anders laten afleveren. Op de website van de overheid vindt u nog meer informatie over phishing.

Hoe herken ik phising?

  1. U wordt opgedragen iets te doen In een phishing e-mail staat bijvoorbeeld dat uw account wordt geblokkeerd, of er staat dat er een bestelling met een hoog bedrag onder uw naam geplaatst is. Verder staat erbij dat u dit alleen kunt voorkomen door op de link of bijlage te klikken. Carel van der Meer doet dit nooit.
  2. Het e-mailadres komt niet overeen E-mailadressen van Carel van der Meer eindigen altijd op ‘@carelvandermeer.nl’.
  3. De webadressen komen niet overeen Een webadres van bol.com begint altijd met www.carelvandermeer.nl… Staat er bijvoorbeeld www.carelvandermeer.nl.nogiets.com/…, dan is dit een vervalsing. Wat u ziet in de e-mail is niet altijd het echte webadres. Om het onderliggende webadres te zien houdt u uw muis op de link of het getoonde e-mailadres. U ziet dan in de statusbalk van uw browser (meestal links onder in beeld) het echte webadres.
  4. U wordt gevraagd op een bijlage te klikken Carel van der Meer stuurt nooit e-mails met bijlagen. Vertrouwt u een e-mail niet? Klik dan nooit op de bijlage. Deze kan namelijk een virus of andere bedreigingen voor je computer bevatten.

Wat moet ik doen als ik vermoedelijk slachtoffer ben van phising?

Vermoedt u dat u een phishing e-mail heeft ontvangen? Reageer hier dan niet op. Klik niet op de links of bijlages. U kunt uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen u vragen de verdachte e-mail door te sturen naar onze webmaster  zodat wij deze kunnen analyseren en deze e-mails in de toekomst hopelijk kunnen voorkomen. Heeft u per ongeluk toch op de link geklikt? Doe dan het volgende:

  1. Ga naar www.carelvandermeer.nl, log in en wijzig uw wachtwoord.
  2. Controleer uw bestellingen. Staat er een bestelling bij die u niet heeft geplaatst? Neem dan contact op met onze klantenservice en uw bank. Bij uw bank kunt u aangeven dat uw bankgegevens mogelijk bekend zijn bij oplichters

Copyright © 2017 Carel van der Meer | Realisatie: Leef Design
Algemene Voorwaarden | Disclaimer en Privacy | Klantenservice | Retour- en verzendbeleid

Menu